Alla inlägg den 14 mars 2019

Av Hanna Boman - 14 mars 2019 15:23

Nu så blir det till att berätta på rätta dagen att jag har varit till ViktVäktarna.

Och den här gången så gick det ju hyfsat okej i alla fall!

Men nu blir det ju vad mötet handlade om först, precis som vanligt!

Och då pratades det om planering, om det är lätt att hålla sig till en planering vad det gäller mattintag under en vecka?

En del är ju verkligen strukturerade och planerar en veckomatsedel, för då har man ju kolla på vad som stoppas i munnen. Oooh nej, man behöver ju inte ha en hel veckomatsedel planerad...utan det kan räcka med bara några dagar!


Så allt är ju tillåtet, oavsett om man väljer att skriva en hel veckomatsedel (måndag-fredag) eller bara några dagar under en vecka.


Men vad visade vågen denna dagen när jag ställde mig på den? Johodå, visst är jag nöjd eftersom den visade 

67,5 kg som då resulterade i -0,2 kg!











 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards