Alla inlägg den 5 mars 2019

Av Hanna Boman - 5 mars 2019 22:21

...eller Cheese Doodle Day, som det står i listan bland dessa TEMADAGAR!

Men det är ju samma sak som att säga OSTBÅGENS DAG, eller hur?

Hur många visste idag att det är OSTBÅGENS DAG när ni vaknade?

Mnja, jag visste det väl någon dag innan eftersom jag brukar kolla igenom dessa 

TEMADAGARNA lite då och då!

Och jag kan nog säga att jag gillar ostbågar, men föredrar hellre chips!




#ostbågensdag2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 5 mars 2019 22:07

Nu ikväll så har det varit MUS-möte från klockan 18:34, men började nog runt 18:42 sisådär.
Dagordningen var igång med projektorn, än att ha en massa lösa papper till alla.

Vi började väl att gå igenom punkterna på dagordningen, sen hade Martin en kort & bra inledning.
Någon punkt på dagordningen gicks väl igenom innan vi tog oss an fikat, som den här gången var jag som fixade.

#mariedalskyrkansungastyrelse






 























 

Av Hanna Boman - 5 mars 2019 16:11

Jepp, idag så tog jag väl bara mig ut för att hämta mitt "pappersschema" som låg tålmodigt o väntade på mig.
Och då kunde jag ju inte låta bli att stanna kvar för att semmelfika också, gott!

#2kopparkaffemedmjölk
#trekantsmacka
#semla






 














 

Av Hanna Boman - 5 mars 2019 08:58

Ja, äntligen är det FETTISDAGEN och det är ju idag då som man får

äta SEMLOR!

Eller hur är det egentligen, det säljs ju SEMLOR väldigt länge innan 

just på FETTISDAGEN!

Och själv har jag inte ätit många semlor i år, så nog kommer det väl 

kanske bli en semla för mig just idag!




#fettisdagen2019

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards