Alla inlägg den 17 februari 2019

Av Hanna Boman - 17 februari 2019 18:58

Ännu en söndag på gudstjänst ute i Mariedal "Mariedalskyrkan" för mig, och även denna gång var det klockan 10.
Den här gången var det mycket sång & musik, för det var familjen Söderholm som spelade & sjöng.
De 3 minsta barnen sjöng sånger ur musikalen Jona!
Wooow, riktigt duktiga på att sjunga alltså!

Nu vet jag ju inte riktigt hur gamla de tre mista barnen var exakt, men de var så fantastiska helt klart!

Sen så predikade Mats Polsten om Jona, på självaste Septuagesima "Nåd och tjänst".



TACK Mats!

  





Efter gudstjänsten sen så blev det kyrkaffe och då var det prinsesstårta kaffe.














   

Familjen Söderholm

 

 

 

 

 

 

 

Mats Polsten

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards