Alla inlägg den 16 februari 2019

Av Hanna Boman - 16 februari 2019 23:13

Den här kvällen så har den tredje deltävlingen gått av stapeln och den här gången var dem i Leksand!

Och den här gången vet jag väl inte direkt vad jag ska skriva heller, men vaer väl rätt så okej bidrag ändå.




 

Eric Saade & Marika Carlsson & Sarah Dawn Finer & Kodjo Akolor

 

 

 

 


Startordningen för kvällen:


  • The Lovers of Valdaro - Somebody Wants
  • Dolly Style - Habibi
  • Martin Stenmarck - Låt skiten brinna (kom till Andra chansen i Nyköping)
  • Lina Hedlund - Victorious (direkt till Finalen)
  • Omar Rudberg - Om om och om igen
  • Rebecka - Who I am (direkt till Finalen)
  • Jon Henrik Fjällgren - Norrsken (direkt till Finalen)

 

 

#melodifestivalen2019

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

   























 




















































































































 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards