Alla inlägg den 4 februari 2019

Av Hanna Boman - 4 februari 2019 19:18

Oja, jag vet ju att årets första deltävlig av Melodifestivalen gick av stapeln i lördags (2/2)...men blev liksom inte att jag uppdaterade bloggen just då (som jag ju brukar göra).

Men nu så är det "äntligen" igång igen, vilket känns väl ganska bra...






 

Eric Saade & Marica Carlsson & Sarah Dawn Finer & Kodjo Akolor

 

 

 

 

Startordningen för kvällen:

  • Anna Bergendahl - Asches to Asches  (kom till Andra chansen i Nyköping)
  • Nano - Chashing Riving   (kom till Andra chansen i Nyköping
  • Mohombi - Hello   (direkt till Finalen)
  • Zeana feat. Anis Don Demina Mina brände
  • Arja Saijonmaa - Mina fyra årstider
  • High 15 - No Drama
  • Wiktoria - Not With me  (direkt till Finalen)

 

 

 

 

#melodifestivalen2019

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards