Alla inlägg den 25 januari 2019

Av Hanna Boman - 25 januari 2019 22:27

Nu så skulle det vara avtackning för Kyra ikväll, men på grund av sjukdom så kunde hon inte deltaga tyvärr.
Så vi spikade ett nytt datum istället, synd att hon blev sjuk just ikväll bara.

Fast vi hade en så kallad Kyra-buffé ändå, korv med  bröd & pommes & ketchup & senap & majonnäs & chips & godis & varma mackor & kaffe & te.

Nu åkte jag hem lite tidigare, så jag missar andakten tyvärr!

Men innan andakten så spelade de Varulvarna i Klågerup, ett spel som jag aldrig nånsin förstått mig på så jag var ju inte med.


Utan Mats & Jan H & jag satt på kyrktorget runt det runda bordet där.



 






 







   













 

Av Hanna Boman - 25 januari 2019 16:03

Tidigare i veckan så skickade jag bara ett sms till Stina, efter att jag hade kikat på Café Bar & Bistro's lunchmeny och idag hade den Kolja med stekt bacon & ärtpotatismos...som jag bara blev sugen att prova på.
Framförallt ärtpotatismos.

Så vi möttes där nere klockan 12:30, för då kanske det inte är så pass mycket folk...men det var ju nästintill fullsatt även då.

Och JAA, det var riktigt gott att både äta fisk & ärtpotatismos.

Nu var det ett ganska så bra tag sedan som jag äntligen fick "egentid" med Stina för en pratstund!





TACK fantastiskt underbara Stina för en supermysig stund

tillsammans med dig idag!

  









 










 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards