Alla inlägg den 23 januari 2019

Av Hanna Boman - 23 januari 2019 23:38

På dagen idag så var det absolut den sista dagen på jobbet ute i Jämjö på Jämjöbygdens Rut & Rot Hemservice.

Och JA, jag började ju där ute igen nu efter årsskiftet (2/1).

Men under dessa tre veckorna som jag har varit där nu så har jag inte haft något att göra alls, och kansliet på Jämjö IP ligger en trappa upp...så därför fanns det ingen chans för mig att vara kvar där ute.

Så på sätt och vis känns det väl ganska bra ändå, även om jag vill ha något att göra förstås. Men förhoppningsvis finns det väl något annat vad det lider.



#sistadagen

#jämjöbygdensrutochrot

 

 

 


/Tjingeling

Av Hanna Boman - 23 januari 2019 15:41

Jahaja, imorse när jag satt på bussen på väg ut till Jämjö & jobbet då var det en eller två biljettkontrollant(er som gick på bussen troligen redan vid Lokstallarna för jag ju på som vanligt vid Karlskrona Centralstation.

Och ja, när hon kommer fram till mig så säger jag bara: "Nee, jag är inte alls nervös...(samtidigt som jag skrattade också). Hon svarade bara lite lätt: "Nejdå, det behöver du inte vara..."

Sen tror jag att de gick av igen redan vid Bergåsa station/Sjukhuset

Så det var en kort biljettkontrollant, kan man ju säga...fast de fick över till andra sidan så de skulle väl vidare till en annan busslinje!



#blekingetrafiken #biljettkontrollant






 









 







 





   





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards