Alla inlägg den 22 januari 2019

Av Hanna Boman - 22 januari 2019 21:08

Den här kvällen har den tredje kvartsfinalen gått av stapeln i Vi i femman. Som vanligt är ju dessa femteklassarna SÅ duktiga och snabba på att svara på frågor, helt fenomenala!

Nu var det Möllebacksskolan klass 5C från Sölvesborg som mötte Östratorpsskolan klass 5B från Karlskrona.



Och även den här gången var det en väldigt spännande match, men det var nog inte jämn ställning någon gång...för ställningen sedan blev 41 poäng till klass 5B Östratorpskolan Karlskrona  medan Möllebackskolan klass 5C i Sölvesborg kammade hem 31 poäng!






#viifemman2019






   

 

   

 

 

 




















 

 

 

 

    Östratorpsskolan

 

 

 

 

 

 

 

Ingrid Elfstråhle & Ola Palmgren

~~programledare & domare~~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 












Av Hanna Boman - 22 januari 2019 20:53

Och hur många visste att det var eller är VINETS DAG just idag? 

Nee, jag hade inte en aning alls om det förrän jag kollade på google bland TEMADAGAR!


Sen är ju inte jag sån stor vindrickare heller, mer än ibland om det ska vara så!

Men visst kan det ibland vara gott med VIN, det kan jag ju inte sticka under stol med att det är.





#vinetsdag2019 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards