Alla inlägg den 20 januari 2019

Av Hanna Boman - 20 januari 2019 13:52

~~Bättre sent än aldrig får väl jag säga, jag som inte kunde klockan riktigt~~




Men nu den här helgen (18-20/1) har det varit konfa-S läger hos oss i kyrkan men konfirmander från

södra delen av Equmenia!

Så idag har det då varit gudstjänst med dessa härliga ungdomarna, med en hel del lovsångsånger!
Nja, jag var ju inte med från exakta början...men jag hann vara med under förbönsstunden i alla fall.

Och eftersom kyrkan var fylld av en massa ungdomar, så blev det vandring mellan olika stationer under just förbundsstunden. Och detta hade ju ungdomarna fixat ihop under helgen, vilket bara var SÅ fantastiskt bra gjort!

Sen efter självaste gudstjänsten så var det vanligt Mingelfika & även korvgrillning utanför kyrkan, men det tog man ju med sig in o åt inomhus!






 

Joakim Stenmo

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kaffe & korv med bröd

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards