Alla inlägg den 5 januari 2019

Av Hanna Boman - 5 januari 2019 17:08

Idag är det Trettondagsafton och likaså min namnsdag!
(så har det varit genom ALLA åren, ingen ändring här inte...)

När jag var barn, så serverades det alltid kroppkakor just på min namnsdag...för att då fick man väl bestämma vad man ville ha för någon mat.

Eeh, annars har det inte hänt så mycket speciellt på dagen idag.
Utan det har väl gått sin gilla gång!
Har varit en sväng på stan, för att bland annat få hjälp med min nät-sticka som det inte verkar vara något fel på enligt Mobilizera.
Men när jag kommer hem här igen och testar, så hoppas ju jag självklart på det allra bästa.
Och så var icke fallet, attans!  

Så det lär nog kanske få bli en runda till Datoraffären på måndag, även om det inte riktigt känns som att jag skulle vilja göra det...men samtidigt vill jag ju att min dator ska fungera, utan att behöva köpa mig en NY dator!

Fast jag skulle ju vilja veta vad det kommer att kosta, så det inte kommer bli för dyrt...







Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards