Alla inlägg den 25 augusti 2018

Av Hanna Boman - 25 augusti 2018 15:27

Idag så var ju jag ledig från att jobba på Café 2, och även för Bea!
Det är ju då man kan ta sig dit för att ta en frukost o få kunna sitta länge.

Hehe, vi satt o blurrade i en timma om inte mer...!

TACK för en mysig stund med dig idag goa Bea!


#3kopparkaffemedmjölk
#2trekantsmackor
#wienerbröd




 












 

Av Hanna Boman - 25 augusti 2018 08:44

Igår så hade jag Elsa här en stund på tidig kvällning!
Hehe, den här lilla träffen har vi chattat om X antal veckor kan man nog säga.
För det började väl veckan efter årets Skärgårdsläger som vi började chatta med varann om det på Facebook, och nu igår blev det av.
Så då fikade vi lite o jag visade henne lite filmer från då de var i Kristianopels kyrka och sjöng (det var ju lite därför som hon var här, för det gick inte att skicka eller fixa på annat sätt).
Men det gjorde ju att vi fick träffas en liten extra gång på tumanhand!



Trevligt Elsa, TACK för att du ville komma hit!


  



#kaffemedmjölk   

#te 

#gifflarmedpistage

#singoallakexoriginal

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards