Alla inlägg den 18 augusti 2018

Av Hanna Boman - 18 augusti 2018 20:58

Jahaja, vad har jag sagt egentligen om att släppa mig lös ibland de övriga grejerna/sakerna i SecondHand?

Ja, man kan ju undra eftersom jag tog mig en liten tripp efter fikapausen (var lugnt borta hos oss då vid cafédelen innan stängning).

Och jag hittade två muggar till förstås, behöver jag dem? Njaej, egentligen inte...så jag får nog bannemig börja solla bland många andra muggar istället.

#2muggar
#5kronorstyck


   











 

Av Hanna Boman - 18 augusti 2018 19:32

Nu så har man jobbat sin första lördag efter semesterstängningen, vi öppnade upp förra lördagen (11/8).
Och idag var jag där på min schemalagda lördag förstås, någon som hade hoppat in men annars var vi nog den vanliga bemanningen.
En hel del ruscher hade vi men långa köer och sånt, men inget som inte var jobbigt i alla fall. Hepp, jo lite förresten. Eftersom inte JAG själv har varit där o jobbat sedan i maj månad så hade man hu nästan ingen koll på priserna (även om det inte var några prisförändringar, men...bortkopplat)

Dagen har annars gått hyvens bra får jag nog säga!



#3kopparkaffemedmjölk
#trekantsmacka
#kanelbulle








 


















    

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards