Alla inlägg den 3 juli 2018

Av Hanna Boman - 3 juli 2018 23:55

Nu den här dagen, då blev det en "sista" fika innan semesterstängningen. Och jadå, även om jag denna gången kom lite sent så blev det ändå en fikastund med Birgun.
När jag kom så hade ju hon fikat klart, men satt ändå med mig så jag fick någon att snicksnacka med i alla fall!

#3kopparkaffe #trekantsmacka #kanelbulle


 

 

 

TACK för att du satt ner med mig under min fikastund Birgun!
















 






Av Hanna Boman - 3 juli 2018 23:13

Nu idag så har jag varit på Habiliteringsplan, precis som det brukar vara en gång om året!

Bara det att jag tyckte väl att det var nog lite i det senaste laget, men eftersom det har kommit

en ny sjukgymnast/fysioterapeut så är det väl lite därför också.

Men planen gick väl helt okej, tycker jag nog. Först så gick vi igenom lite om vad som 

sas förra året, och om jag har funkat bra med de målen jag hade då.

Pssst, nja det kan man väl nästan säga att det har funkat.

En del har väl funkat bättre än annat, precis som det ska vara kanske!

Sedsn så blev det att vi om vad som kommer bli för planer under det här året.











 












 

Av Hanna Boman - 3 juli 2018 18:22

Jahaja, idag blev det sushi för mig minsann för första gången på väldigt länge får jag ju lov att säga!

Och hur gått var det då? Jomen, det var ju hur gott som helst!
Eeh, sushi är ju verkligen bland det godaste som finns!
Men det tyckte jag inte för en sisådär fem år sedan kanske, om inte mer.
Då tyckte jag inte det var något för mig alls, tänkte då minns jag; ?Att det här kommer jag nog aldrig kunna lära mig att äta...?

Och nu bara älskar jag detta, men då ska det ju vara från SumoSushi!


#minsushiabstinensärnubotad
#sushiärsommarmat





 











 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards