Alla inlägg den 22 april 2018

Av Hanna Boman - 22 april 2018 00:53

Idag på dagen så har min bror fyllt år, och eftersom han inte bor här så valde han att fira sin stora dag med mamma & pappa & mig!
#familjekalas

Och då var vi hemma hos mamma!
Där stod Henrik o lagade mat, vilket blev ?Mickans lilla röda? med ris & sallad till!
Mycket gott, nu hade Henrik stått i köket o kockat detta som var så gott!

Till efterrätt så blev det Budapestrulle & kaffe!


Sedan efter vi hade ätit, så blev det lite presentutdelning till jubilaren.
Eftersom han inte önskade sig någonting, så ville man ju förstås ha någonting med sig såklart.
Så jag tog mig idag till KRONAN & BR, och där uppe köpte jag en PRUTTKUDDE (skämtpresent).
Sen fick han blommor också förstås!

Han fick även en Bamse-tidning av pappa och av mamma en DUBBELTRISS (utan vinst).

Till Bamse-tidningen fanns det en KORTLEK, så då blev det att vi satt o spelade kort. Bland annat ?Finns i sjön? och även ?Vändtian?

Lite kortspel som spelades mycket då Henrik & jag var barn, så lite nostalgi!


TACK för ett mycket trevligt familjekalas idag!







   














 






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards