Alla inlägg den 20 april 2018

Av Hanna Boman - 20 april 2018 23:17

Nu så har jag "äntligen" kunnat få byta upp mig till en annan iPhone, och det fick bli 

iPhone 7 vilket förstås är NY för mig. Jag har ju haft iPhone 5c nu väldigt många år!

Så med andra ord så är ju iPhone 7 ny för mig då, vilket känns jätteBRA!

Fast jag har dock inte fått den än, men imorgon är den hämtbar från Mobilizera!


Plus att jag kommer fortsätta ha operatör kvar, vilket faktiskt känns helt okej!


Så från och med imorgon lördag, stör mig inte...för då måste jag ju lära känna 

min NYA iPhone!

 

 

 

 

 

 

#iPhone7kännsmordernare

 

 









          













   
















 


















 


Av Hanna Boman - 20 april 2018 14:32

Jahaja, då är det ännu en TEMADAG idag som jag bara vill uppmärksamma!



POLKAGRISENS DAG

 

 


För hur gott är det inte med POLKAGRISAR!


Okej, det är ju väldigt sött och sådär...så man eller JAG då i detta fallet klarar 

mig väl egentligen på bara några stycken!


Eeeh, som barn köpte man väl ofta sig en POLKAGRISSTÅNG eller en POLKAGRISKLUBBA

då det var marknader på stan till exempel om somrarna!

Och på den tiden gillade man ju det, eller hur?







#polkagrisensdag2018








 







     






   











         

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards