Alla inlägg den 28 mars 2018

Av Hanna Boman - 28 mars 2018 21:53

Och nu ikväll så har BRONSMATCHEN gått av stapeln i Vi i femman.

En väldigt spännande match äen denna gången, wooow!

Vilans skola Nacka mötte Karlskrona Montessoriskola Karlskrona.

 


Nu låg väl Motessoriskolan Karlskrona i ledning hela tiden, men poängställningen 

var jämn i stort sätt hela tiden.




Karlskrona Motessoriskola Karlskrona vann med hela 29 poäng,

medan Vilans skola Nacka kammade hem 21 poäng!



GRATTIS Karlskrona Montessoriskola till BRONSPLATSEN!






#viifemman2018

#barnkanalen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rickard Olsson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 28 mars 2018 18:23

Nu har man ju varit på Stickcafé igen, varannan vecka o denna veckan var det dags igen.
Inte många som var där, men var väl ungefär 6-7 stycken i alla fall.
(vi fick plats runt ett bord allihop)

Men nej, jag hade ju ingen stickning med mig...eftersom jag kom direkt från jobbet (nästan).








 
















 

Av Hanna Boman - 28 mars 2018 13:48

Jahapp, idag på dagen har jag varit ute på Jämjö IP för sista gången o jobbat!

Fast jag kan väl inte säga att jag har jobbat något alls idag.


Utan det jag kom ut o gjorde idag var väl bara att bli avtackad med

en blombukett och ett INTYG för att jag har varit där.


Så det var det hela för min sista dag där ute idag!



~~förhoppningsvis kommer det en bild här också, så småningom~~

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards