Alla inlägg den 23 mars 2018

Av Hanna Boman - 23 mars 2018 23:12

Ojojoj, ikväll blev det en kväll med ett härligt gäng ungdomar i kyrkan för mig.
~~först var det meningen att vi skulle ha ett "genrep" inför morgondagens konsert, men blev inte så många. Så vi var väl fem stycken i alla fall~~
Sedan därefter så var det ju då dags för Fredax-häng i vanlig ordning (och jag är ju inte ledare längre, många år sen sist nu.~~

Så ikväll stod det "Mats kväll" på programmet.
Först så börjades det med två lite halvtokiga lekar, som sedan blev "chips-buffé" i mysrummet!

#chips #ostbågar #morotsstavar #vindruvor #nektarinklyftor #dipp
#apotekarnespåskmust

He, så nu har jag nog fått i mig en massa chips o behöver inget sådant mer på ett väldigt bra tag framöver!

#kännermigväldigtmättpåchipsjustnu






Ett superstort TACK för att jag fick vara där & hänga med er ikväll!




      










 














 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards