Alla inlägg den 17 februari 2018

Av Hanna Boman - 17 februari 2018 23:31

Ojojoj, är det verkligen sant att den tredje deltävlingen har gått av stapeln ikväll!?

Det är ju inge klokt vad veckorna springer iväg!


Men den här gången så var deltävlingen nere i Malmö.

 

 


Startordningen för kvällen


Martin Almgren - A Bitter Lullaby (kom direkt till final)

Barbie Escobar - Stark

Moncho - Cuba Libre

Jessica Andersson - Party Voice (kom direkt till final)

Kalle Moraeus Orsa Spelmän - Min dröm

Dotter - Cry

Mendez - Everyday











 

David Lindgren

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




Av Hanna Boman - 17 februari 2018 17:03

Man kan ju tro att jag börja ta det här till en vana, då det blev en lördag till i SecondHand.
För idag blev det ju ännu en fikastund med Anna!

Och då blev det en Semmelfika som var väldigt mumsigt & gott!
Men jag slog på stort, för jag ville ha en Päronbiskvl också.



#semla
#päronbiskvi
#2kopparkaffemedmjölk





TACK goa Anna för en mysig fika & pratstund idag!



      






 













 






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards