Alla inlägg den 25 januari 2018

Av Hanna Boman - 25 januari 2018 18:53

Yes, och nu har den fjärde o sista kvartsfinalen gått ikväll!

Den här gången var det mellan G-klavens skola klass 5 mot Nättrabyskolan klass 5C.

 


Även denna gången var det en väldigt spännande match förstås, som alla andra varit!



G-klavens skola klass 5 kammade hem 31 poäng medan

 Nättrabyskolan klass 5C slutade på 25 poäng!







#viifemman2018




 

Nättrabyskolan










 


G-klavens friskola

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ingrid Elfstråhle & Ola Palmgren

~~programledare & domare~~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Av Hanna Boman - 25 januari 2018 15:12

Någonting som har gjort o gör mig irriterad, är ju det här med att jag inte kan se min BESÖKSSTATISTIK 

i bloggen via datorn vilket man tidigare har kunnat göra!

Javisst kan man ju skicka över att mail till suporten och fråga varför, vilket jag har gjort X antal gånger...även 

om det NU varit ett bra tag sedan!

Och anledningen till detta är ju förstås att man aldrig har fått något svar på sin fråga, så därför 

känns det ganska "meningslöst" att skicka ett nytt mail till dem...eller?


Kanske det kan vara idé till att skicka ett NYTT mail igen...


Yes, jag tror nog att jag kommer göra ett NYTT försök så småningom!


Med andra ord så tycker jag att det är betydligt lättare att kolla sin BESÖKSSTATISKTIK 

här via dartorn, än att göra det via appen på mobilen/iPaden.

 

 










 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards