Alla inlägg den 7 januari 2018

Av Hanna Boman - 7 januari 2018 22:18

Jahaja, nu då så har vi haft årets allra första MUS-möte o som då alltid brukar vara hemma hos Nelssons (just årets första alltså).



MUS - Mariedalskyrkans Unga Styrelse
Och tiden för start var den här gången klockan 15:00 (brukar ju annars vara lite ojämnt i minutrar då kallelsen kommer typ).
Fast vi hade väl den där "akademiska kvarten", eftersom inte alla var i tid.
Men annars så betade vi av punkt för punkt i vanlig ordning.
Sedan efter att inledning var över, så ajournerades det för fika/mat.
Och denna gången så fick man själv plocka ihop sin kyckling/pastasallad med olika sorters goda grejer!

Mmm, väldigt gott!

Och nejdå, jag vet ju att jag inte får berätta här vad vi fattade för några beslut.

Men vi höll väl på i dryga fyra timmar, för vi var klara runt 19-tiden!

Javisstja, fika blev det ju också förstås.
Godis  & caffelatte & glass & maränger.

Gott som tusan, alltihop!

Hehe, man tar dig verkligen inte därifrån hungrig direkt!








   














 

Av Hanna Boman - 7 januari 2018 13:53

Efter lite lagom övervägande, så blev det att jag tog mig ner till Pingstkyrkan den här första söndagen på året.
En fantastiskt fin & bra gudstjänst, med en fin och innehållsrik predikan!

Och utan att jag visste om det (stod varken i Ankaret eller i predikoturerna) att Stina Olsson skulle sjunga, vilket var både trevligt & roligt!

Som sagt, en fantastiskt fin & bra gudstjänst!







   

Stina Olsson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Göran Olsson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fika i caféet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards