Alla inlägg den 24 december 2017

Av Hanna Boman - 24 december 2017 19:27

Nu när jag firade JULAFTON redan förra söndagen, så får det bli en sådan rubrik "Julafton II" på självaste JULAFTON!
Idag under eftermiddagen har jag då varit hemma hos Pappa & Charlotte och där var vi sammanlagt 9 stycken!

Vi åt JULMAT som består av mycket plock, Jansons frestelse & ägghalvor & sill av olika dess slag & räkor & grönkålspaj & köttbullar & prinskorv & rödkål & brunkål & lax.

Mycket mumsigt & väldigt gott!

Lite senare blev det fika o efterrätt (kaffe & lite godis/julsnacks).


TACK för en supermysig JULAFTON!



  









   










   








 

Jag har blivit "plastmoster" till lilla söta Cleo

Karins & Peters dotter

 

 

 

  

Av Hanna Boman - 24 december 2017 12:52

Nu har man verkligen firat in JULEN, som sig bör och den började då med en fin JULKRUBBA i kyrkan!
Ptja, ganska bra med folk var det väl.
Amanda & Filip sjöng och spelade många vackra julsånger, trevligt & stämningsfullt!
Julevangeliet lästes av Maths Svendsby som även höll i det hela.

Sedan efteråt så serverades det glögg & pepparkakor & julgodis, väldigt gott!

~~tyvärr inte någon bild på fikat, hanns liksom inte med~~



  

Amanda & Filip

 

 

 

 

 

 

 

 

Amanda

 

 

 

 

 

 

 

     

Maths Svendsby

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Hanna Boman - 24 december 2017 07:47

 








 




   



   

 


   









  






   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards