Alla inlägg den 4 december 2017

Av Hanna Boman - 4 december 2017 23:28

Och så har man varit på den här terminens sista Alpha, som då blev en måndag (...men blev så nu för att det är en en del annat som händer sedan i helgen).

Vi som går Alpha 2, gick igenom vad Ansvar är för något.





I. Vårt ansvar för våra egna liv
II. Vårt ansvar för mot samhället
III. Vårt ansvar mot församlingen



En väldigt bra kväll med bra samtal, som man väl egentligen ville få o ha mer av!








 






     






 





















 

Av Hanna Boman - 4 december 2017 22:52

Nu så har man även varit till ViktVäktarna denna måndag också, eftersom det är ju endast på

måndagar som ni alla vet! Eller hur?

Och nu får ju jag komma o ta mig dit till sista klassen, vilket funkar bra!


Den här veckan så pratades det väl inte vad som stod eller står i denna 

Veckans Viktiga, för där på framsidan står det nämligen "Gröna alternativ på julbordet"

Men visst pratades det väl om grönkål och andra grönsaker som brysselkål t ex.


Ja, för sedan så var det snack/prat om vad som kommer komma för något NYTT

i programmet från nästa vecka (men mer om detta tar jag nästa vecka).


Och jamen ja, vad visade vågen då jag "skuttade" upp på den? För idag var den ju väldigt snäll, eller?

Hehe, jodå...för den visade ju MINUS i alla fall!

Så den här veckan kan jag väl ändå vara vän med vågen, eftersom den idag visade 

63,9 kg som resulterade i -1,3 kg.

 


TACK för det vågen, hoppas du är snäll emot mig nästa vecka också!
















 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards