Alla inlägg den 28 september 2017

Av Hanna Boman - 28 september 2017 19:12

Jahaja, idag har jag varit till Blodcentralen för första gången på ganska länge (sistjag var där var den 30/3).
Eftersom det hade tagit så pass långt tid, så blev det att jag ringde till dem o då fick jag en tid direkt som blev idag.

Men det gick inte något bra alls, för de hittade inga bra kärl på mig i min högerarm (där jag brukar bli stucken).
Det blev två stycken som fick kolla o leta efter ett bra kärl, men hjälpte dessvärre inte. :(
Fick en NY tid att komma tillbaka om en månad, hoppas på bättre lycka/tur då! :)

Nu kanske det kan vara så att jag inte kommer kunna lämna blod något mer, men en gång till ska jag prova.

Och funkar det inte då, så kanske jag får sluta. För om kärlen inte går att hitta, då har de nog tagit allt mitt blod...haha!
Nja, kanske inte riktigt...men man behöver ju ha synliga blodkärl.

Fast jag fick ju ändå en gåva som plåster på såren, och denna gången valde jag en ytterligare frukostskål från Rörstrand...en rosa.
Så nu har jag väl fyra stycken, och jag väljer ju ALLTID en ny färg varje gång.

#rörstrands #frukostskålar
#muggar #assietter



/Tjingeling



...en liten plåsterlapp, och inget 

stort bandage





 

Lite fika efteråt





 

Frukostskål från Rörstrand









 







 










 












 






  

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards