Alla inlägg den 27 september 2017

Av Hanna Boman - 27 september 2017 20:58

Idag kom jag iväg till Pingstkyrkan SecondHand, för att sticka lite.
Stickcaféet startade för två veckor sedan, men då var inte jag där (är ju varannan vecka på onsdagarna).
Och jadå, visst stickade jag...men som vanligt bara några varv. Nu idag blev det väl kanske 4-5 varv i alla fall!

Alltid något!

Sen blev det ju förstås fika också, eftersom det heter ju Stickcafé...haha! :)






 

Kaffe & äppelkaka

...stickningen ligger lite

vid sidan om

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 27 september 2017 20:14

Jag har varit ner till Arbetsförmedlingen även idag, eller även denna veckan kanske man ska säga.

Och inte för att det hände så värst vidare mycket, för just nu går vi (jag & SIUS) igenom en så kallad 

sökanalys som kommer vara bra för en arbetsgivare sen.

Sen så vill ju hon denna nya SIUSen lära känna mig lite bättre också, och kunna vilja veta vad 

jag skulle kunna tänka mig för sorts jobb!


Jepp, lite så jobbar vi väl just nu i alla fall...vilket jag tycker känns riktigt BRA om jag

får säga vad jag tycker!


Känns som att det kommer vara mer gooo i henne, och är lättare att komma i samspråk 

med henne också.









 




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards