Alla inlägg den 1 september 2017

Av Hanna Boman - 1 september 2017 20:12

Oups, det är hejdlöst vad jag fikar o har mig med vänner nu de sista fyra (4) veckorna!
Och idag blev det en fika på Lennarts, verkligen första gången för mig på riktigt länge. Som väl var, så var det "utesittarväder"...eftersom det inte finns sittplatser på bottenvåningen och inte någon hiss där heller.
Men det fixade ju Emma & jag galant, med att sitta på uteserveringen! :)


Som vanligt beställde ju jag en CaffeLatte, och idag fick det bli

både Budapestrulle & Päronbiskvi!






TACK för fikamyset idag goa Emma!

  









 

















 






   

Av Hanna Boman - 1 september 2017 19:48

Jomenvisst, idag tog jag mig in med hjälp av en kompis till Ur & Penn...för dit in funkar det inte 

riktigt för mig att gå ensam med Rolle, eftersom det är en sådan där "dumtrappa"!

Sen har jag funderat lite sådär fram och tillbaka om jag ska skaffa mig en ny 

armbansklocka.

Och jag kan nog säga att jag fann "min" klocka på en gång, kollade ju förvisso

på 2 stycken och provade.

Så då fick det bli den lite dyrare, en hundring dyrare bara!


Sedan i mars då jag "råkade" fylla år, så fick jag

både pengar Centumföreningens presentkort...så blev det ju att jag 

köpte klockan för några av presentkorten!


Så himla bra!









 







 








 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards