Direktlänk till inlägg 31 augusti 2017

By Mercy

Av Hanna Boman - 31 augusti 2017 22:13

Oooh jaa, då har vi satt igång med höstens första By Mercy-övning...eller hur det nu var med just den här övningen egentligen. Eftersom detta var väl en "extra-övning" för att vi på söndag kommer att sjunga när det är Höstupptaktsgudstjänst, men annars så lär vi sedan öva varannan torsdag jämna veckor!


Ojojoj, det var ju riktigt roligt att träffas igen och sjunga ihop sig lite...eller hur man nu ska säga!

Som sagt var det roligt att komma igång och sjunga, sedan så var vi väl inte jättemånga på övningen nu ikväll. Sammanlagt hur många vi var har jag ingen susning om (brukar inte räkna antalet, även om det hade varit lätt nu ikväll).

Hehe, vad jag i alla fall vet till 100%...så var det EN i mansstämman...det är jag helt och fullt övertygad om, hahaha!










 









 
 
Bosse Lidén

Bosse Lidén

1 september 2017 07:39

Förstår att det var lättare att hålla reda på den detaljen. Eller så hade du en speciell anledning till det. ;)
Ha en bra hösthelg

http://bosseliden.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 23:12

TEMADAG!   Nja, nu så är väl inte jag riktigt vad jag ska skriva om just den här dagen eftersom jag inte åker buss så värst mycket längre. Men då jag åkte buss, så nog hade man väl sina olika favvochaffisar då man satt/stod och väntade på busse...

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 21:07

#melodifestivalen2024    

Av Hanna Boman - Måndag 18 mars 12:32

Nu så har den första semifinalen gått av stapeln idag av Vi i femman, där det var Musikugglan klass 5A som mötte sin paralellklass så Musikugglan klass 5B där det var lika spännande denna gången om inte lite mer spännande med tanke på semifinal!   ...

Av Hanna Boman - Söndag 17 mars 20:23

#melodifestivalen2024    

Av Hanna Boman - Söndag 17 mars 18:42

Jamen vuílken fantastisk gudstjänst man har varit på den här söndagen, som började med lovsånger tillsammans med lovsångsteamet!   Den här söndagen så hade vi besök, fast det är väl nu lite fel att säga...när han blivit anställd så var det  Sta...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards