Alla inlägg den 12 augusti 2017

Av Hanna Boman - 12 augusti 2017 22:33

      Och så har det varit kalas för Axel som fyller 10 år om två veckor (27 augusti), men vi 

har firat honom idag...så idag har det varit "vuxenkalas"!

Då blev det först smörgåstårta, som Maria & Axel hade gjort tillsammans...vet dock inte om 

Lovisa & Stina var med och hjälpte till på ett litet hörn.

(kan nog tänka mig...)


Men det var den absolut godaste smörgåstårtan jag har ätit på väldigt

länge, mums!


Sen fick Axel en hejdlöst massa paket/presenter, av mig fick han 2 stycken T-shirts som

han blev glad över.

Nu vet jag inte hur många paket som han öppnade (höll inte räkningen...)







   





   








   





TACK för ett supertrevligt kalas!



  








Av Hanna Boman - 12 augusti 2017 09:17

Den här sången är verkligen tillägnad Dig idag 

Älskade mormor!

  




 

Av Hanna Boman - 12 augusti 2017 08:23

Idag skulle Du ha fyllt 97 år Mormor, och då skulle du få bli firad av oss.

Men tiden räckte inte riktigt till, utan du fick hembud

torsdagen den 6 juli.

Och jag vet att du har det bra där du är nu!

Nu sitter du där och broderar Blekingesöm igen, precis som du alltid satt och gjorde i 

kökssoffan i Vallby, när vi var barn!


Älskade mormor, vad saknad du är!


Du har ju fått träffa Morfar igen!


Men vi kommer ses igen!




      



 

Mormor & morfar





       

Mormor

 

 

 

 

 

 

 


 

 

   











Av Hanna Boman - 12 augusti 2017 07:07

På dagen idag så fyller den här bloggen 7 år, och jag kan väl egentligen inte 

riktigt förstå att jag verkligen har hållt på såhär länge. 

Men jag tycker ju fortfarande att det är roligt, så 

då är det väl lika bra att fortsätta!

Jag minns när jag öppnade upp bloggen, då tänke jag:

"Får väl de hur länge jag kommer hålla på, lär väl inte bli så länge...!

Men johodå, nu så fyller den ju som sagt 7 år och jag tänker ju köra på

ännu ett år!





   





TACK för att just DU läser min blogg, det är ju det som gör

att jag vill fortsätta!



    

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards