Alla inlägg den 22 juni 2017

Av Hanna Boman - 22 juni 2017 23:27

En av årets stora höjdpunkter under sommaren har gått av stapeln idag här i Karlskrona, 

nämligen LÖVMARKNADEN!

Alltid dagen före Midsommarafton, och som traditionen säger så ska man ta sig  ut en 

liten sväng i alla fall (varesig det regnar eller inte)

Och idag regnade det inte, inte då jag var ute under sen eftermiddag!


Dagen började i alla fall med att knata upp till Elsas café för att träffa Bea där 

och ta en fika först!

Där satt vi väl i en till en och en halvtimme... :)




 









 




Sen så var det ju dags att ta sig ut på den stora marknaden, med Beas familj. 

Inte någon förplanerad promenad runt, utan bara jag fick mina biggaråer & brända mandlar...så 

var jag nöjd typ, hehe!

Men jag hittade faktiskt ett par trekvartsbyxor också, mitt i alltihop.

Och i storlek L, men säljaren sa att storlekarna var i Liten Medel Stor.





 








    









 




Sedan så avslutade vi kvällen med en varsin Langos, ett perfekt avslut på en 

traditionsenlig LÖVMARKNAD.













 






Sen har LÖVMARNADEN blivit väldigt modern på de sista två åren i alla fall, för 

i alla stånden som vi var i...så hade de Swish!




/Kram & tjingeling


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards