Alla inlägg den 14 juni 2017

Av Hanna Boman - 14 juni 2017 16:59

Nu så har jag ÄNTLIGEN fått bota min Sushi-abstinens, väldigt gott att äta!

Jag brukar inte äta det så jätteofta, även om det först är NU som jag verkliigen har lärt

mig tycka om det. Trodde ju inge detta första gången då jag år det här i

Karlskrona för en massa år sedan.

Men nu har jag verkligen lärt mig och det är så himmelkst gottigt!


Mums-mums!




#sushiärverkligenjättegott




 













 

Av Hanna Boman - 14 juni 2017 16:44

I söndags var jag inne på en sight för första gången nånsin, för mig då alltså.


Och det var på www.varuhuset1.se
Vilken fantastiskt BRA sight, wooow!
Väldigt mycket "bra-ha-saker", till det mesta...måste jag nog säga!

Så då hittade jag ett mycket bra "Hopfällbart durkslag"!
Och visst vet jag att man kan köpa ett sånt över disk "face-to-face", men jag beställde det o kommer ju förstås 

att använda såklart!


Det durkslaget jag har haft tidigare, har jag haft hela tiden sedn jag flyttade hemifrån...och

det har gjort sitt! :)







   














 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards