Alla inlägg den 22 maj 2017

Av Hanna Boman - 22 maj 2017 19:42

Ännu en måndag då jag har varit till ViktVäktarna (brukar ju nästan alltid ta mig dig då), väldigt sällan som jag tar mig dit på tisdagsmorgonen (har väl hänt tre gånger, tror jag...)

Den här gången handlade mötet om "Öka ditt Aktivitetsmål" och då är det ju hur mycket man bör eller ska röra på sig per dag eller per vecka. Nja, kanske inte så...utan hur mycket man rör sig lite mans till mans då på en dag.

Och det kan ju vara gräsklippning/trädgårdsarbete som exempel o behöver inte vara att träna på gym eller springa eller ta en promenad eller cykla.


Men vad visade den där vågen då jag skuttade upp på den idag? Jovisst var den snäll, för nu så visade den siffrorna 

61,8 kg som då resulterade i -0,4 kg. Jepp, och denna gången då så låg jag ju inom min JÄMVIKTsVIKT...utan att behöva ha lite halvt om halvt dåligt samvete över att "slippa" betala då jag ligger över 62 kg.

Så nu hoppas jag att du  håller dig där till nästa vecka med VÅGEN, för nästa vecka händer det ju grejer! :)










 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards