Alla inlägg den 13 mars 2017

Av Hanna Boman - 13 mars 2017 23:12

Jodå, ännu en måndag då jag har varit till ViktVäktarna. 

Dagens möte eller den här veckans möte handlade om "Smarta val" och med det menas att man kan fortfarande t ex laga och äta sin favoritmat, men kanske minska på mängden för att det ska på plats i våran SmartPoints-budget.

En hel del halvfabrikatsmat kan man faktiskt laga från grunden, som t ex fiskpinnar & nuggets & köttbullar.

Sen fick vi säga olika sorters mat som vi tyckte var Smart val, och då kommer man ju ofta på en hel del. Som

t ex kyckling knäckebröd fil/yoghurt grönsaker frukt.

Ja, det var en del av sakerna vi nämnde och som Åsa skrev upp på tavlan.


Men nu så kommer vi till vad vågen visade för siffror idag, då jag skuttade upp på den. Den här veckan var ju vågen verkligen snäll emot mig o visade 60,9 kg som då resulterade i -0,7 kg. Och det var längesedan som vågen visade ett sådant ras, så jag blev ju både nöjd & glad!


TACK för det vågen, nu är jag verkligen vän med dig igen!










 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards