Alla inlägg den 14 februari 2017

Av Hanna Boman - 14 februari 2017 20:53

Ikväll var jag, hör och häpna...i tid till kvällens övning!

När hände det sist? Jag var ju till och med en bland de första, wooow!

Och den här kvällen så övade vi till söndagens gudstjänst (19/2), vilket vi har gjort de sista tisdagarna också förstås (för att inte säga alla tisdagarna sedan starten i januari).

Jodå, jajemen...visst sitter jag just nu och nynnar på en del av sångerna NU! Så då lär dem väl sitta till på söndag också va, om inte annat så får man väl hoppas på det!

Och ikväll var det helt plötsligt väldigt roligt att "sångöva" igen, vet inte riktigt varför det är så ibland...men så är det bara!








 

Av Hanna Boman - 14 februari 2017 17:07

Ojojoj, nu var det ju väldigt längesedan som jag var i SecondHand under öppettid.
Men idag blev det minsann av o baraför att Birgun jobbade idag, så tog jag mig dit lagom till då hon gick på rast.

Mycket trevligt! :)




TACK för idag Birgun!

  

















 









 

Av Hanna Boman - 14 februari 2017 12:27




   







 





   

 

 

 

 

 

              

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards