Alla inlägg den 10 februari 2017

Av Hanna Boman - 10 februari 2017 19:17

Jaa, eller hur man nu ska säga med den här rubriken!

För jag tycker nog att man kan säga "Nygamla skinnvantar".

I början på januari, så gick jag av bussen o hade bara en skinnvante med mig

i jackfickan!

#minafavoritvantarverkligen


Sedan idag så tog jag mig in på accent, bara för att kolla lite på skinnvantar!

Tänkte väl lite på att de har nog ett par likadana, även om det nu var ett bra tag sedan 

som jag köpte dem!

Och jadå, detta paret var det sista de hade hemma nu!


Så snacka om att jag hade tur, att jag fick tillbaka mina favoritvantar...jag gick

hem o var jätteglad!

Jag köpte dessa vantarna för presentkort som jag fick i 

födelsedagspresent då jag fyllde år sist, så behövde ju

inte betala dem själv heller riktigt.

#centrumföreningenspresenkort

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 10 februari 2017 18:23

Jepp, nu idag så fick vi äntligen till det...med en fikastund på Waynes Coffee för första gången på väldigt länge för mig, på Waynes alltså!


Och för min del så valde jag en Caffe latte caramell & Blåbär/vaniljcheesecake...inte alls ovanligt att jag väljer Caffe latte va!? Haha! :)

#enfirajobbetfika




TACK för idag goa Beccis!
  






 









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards