Alla inlägg den 27 september 2016

Av Hanna Boman - 27 september 2016 21:34

Ännu en tisdagkväll då man har träffat många sångglada vänner i Second Voice ikväll, och vi övade o sjöng inför nästa söndags gudstjänst...då vi ska sjunga!

Och jodå, visst sjunger vi nya sånger från den här terminen blandat med en o annan "gammal" sång också förstås.

Hehe, skrev inte jag här förra veckan om en "Fotbollslåt" som jag kände att jag aldrig kommer att lära mig!?

Men jodå, nu ikväll så börjar den väl sätta sig lite i mitt huvud i alla fall...trodde ju aldrig att detta skulle förekomma, fast blir väl alltid lättare ju mer man tragglar en sång också förstås (eftersom jag inte är ett dugg intreserad av fotboll)...men det kan tydligen fastna i mitt huvud också. 

Eeeh, särskilt när man har nynnat lite smått på den nu efterr hemkomsten nu ikväll!









 

Av Hanna Boman - 27 september 2016 21:05

Hehe, eller hur man nu ska säga om denna dagens jobb!?

Jodå, visst kan man väl säga att jag kom in och jobbade "extra" idag...eftersom jag inte annars brukar jobba den här tisdagen.

Men anledningen till det var lite för att jag ville komma in och jobba idag, för att förra tisdagen som mitt namn stod på schemat att jag skulle jobba...då fungerade inte hissen här hemma mellan klockan 7 och 16 (underhållsarbete).

Så då var det bara för mig att stanna hemma hela den dagen och då frågade jag en som jag vet jobbade idag via Facebook o chatten förra veckan om det var okej fall jag kom in och jobbade idag.

Men dagen har varit lite tunt med folk, så lite segt får man nog säga att det var idag...fast ändå kul att vara där, än att bara sitta hemma och uggla...nu när hissen fungerar igen, haha! (det har den ju gjort hela veckan nu)












 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards