Alla inlägg den 26 september 2016

Av Hanna Boman - 26 september 2016 18:48

Jahaja, den här veckan började jag med att ta mig till gymmet för att återigen känna så maskinerna fungerade.

Och det gjorde dem allihop, även den som varit "ur funktion" (åtminstone de två tidigare gångerna som jag har varit där nu efter sommaren) ett tag...av de maskinerna jag brukar köra förstås, för jag kör ju verkligen inte ALLA maskinerna som finns. Men sex maskiner är det nog i alla fall, lite svårt o veta vad maskinerna har för "nummerbeteckning" nu sedan ombyggnaden för ett år sedan...för enligt mitt träningskort så är det de gamla "beteckningarna", men jag hittar ju runt till maskinerna i alla fall (brukar inte alltid hämta mitt träningskort heller längre).

Lagom mycket folk idag med faktiskt, helt i min smak...för då går det snabbt med varje maskin, perfekt liksom!


#manbehöverintevänta

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards