Alla inlägg den 21 september 2016

Av Hanna Boman - 21 september 2016 19:57

Ja, så skulle man väl kunna säga...att det blev "En liten spontanfika med Åsa" idag. 

För när jag var klar på röntgen och på väg till hissen för att komma tillbaka till huvudentrén så pinglade det till i min mobil. Kollade vem det var ifrån, men läste det sedan när jag åkt klart hissen.

Och innan jag hade läst hennes Messenger, så såg jag henne gåendes mot cafeterian pratandes i telefon (kände igen rösten...)

Först då läste jag hennes Messenger, och sen tog ju jag mig bort samma väg.


#ingenförplaneradfikadirekt

 

Vi hittade varann, eller jag hittade Åsa i fikakön...så då blev det ju att jag också köpte mig en liten fika.






TACK för denna spontanfikan idag Åsa!

  





 










 

Av Hanna Boman - 21 september 2016 18:51

Jaop, som ni säkert vet sedan i somras så hade ju jag problem med min höft och då var det högerhöften som jag hade ont i. Jag var på Habiliteringen tre gånger och träffade sjukgymnasten då. 

Första gången då var det bara att hon ville kolla på höften i dess olika rörelser, och sedan gjordes det inget mer då.

Hehe, veckan därefter så mailade jag henne och talade om hur höften skötte sig just för tillfället då. 

Och då fick jag en "mailkallelse", som gjorde att vi började med akupunktur...och den tredje gången så blev det först akupunktur plus att jag blev tejpad och den tejpen skulle ju sitta kvar i fem dygn tror jag.

Men efter det så har jag inte känt av någon smärta alls, för efter det sista besöket så gick ju sjukgymnaten på semester och då hade jag inte tid att ha ont längre...hehe!

Sedan när hon kommer tillbaka efter sin semester i augusti, så ringde hon mig och frågade hur det var. Men då mådde ju höften helt okej...men hon ville se min höft på insidan också, för att sist jag gjorde en "höftröngen" var 2007...så därför så fick jag nu en ny kallelse, eftersom...


Så idag var jag ju på röntgen då, som inte alls var några problem (nej, jag fick ju inte reda på resultatet redan idag...men röntgningen fungerade bra i alla fall och tog ju inte så jättelång tid heller).








 

En fram-googlad bild

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards