Alla inlägg den 20 september 2016

Av Hanna Boman - 20 september 2016 20:59

Ikväll har vi övat och sjungit igen, tredje gången för terminen och det gick bra. Som vanligt var vi många, fast inte fullsatt i bänkraderna i alla fall (för då ljuger jag, om jag säger att det var så många...och det ska man ju inte).

Nej, jag vet inte alls hur många exakt vi var...brukar ju aldrig räkna antalet!

Men vi sjöng på bra, en del nya sånger förstås som vi har börjat på med den här terminen. Inte helt lätta, men man lär väl sig så småningom skulle jag väl tro!

En låt eller sång som jag tycker är riktigt svår är en "Fotollslåt" som tydligen var aktuell i somras då det var Fotbolls-EM, men fotboll har ju aldrig intresserat mig (så jag känner inte igen den ett dugg).


Men jag tror att den finns på youtube, så jag ska försöka lägga in den här i bloggen...så kankse det är någon som känner igen den i alla fall!





/Kram & tjingeling









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards