Alla inlägg den 8 september 2016

Av Hanna Boman - 8 september 2016 19:28

Ännu en torsdag då jag har tagit mig till Viktväktarna, eftersom det nu har ju blivit min dag...och så behöver jag ju inte köra en repris på det varenda vecka, varför jag har börjat gå på torsdagarna helt plötsligt.

Eftersom jag drog ju det förra veckan, punkt!

Men vad pratades det om på mötet idag då? Jomen visst, idag pratade vi om RESTFEST. Vad gör man med resterna, då man har haft fest med gäster?

Vi fick sitta i några grupper och snacka ihop oss lite, vad man gör med resterna! Och där jag satt så sa vi väl lite om att inte laga för mycket mat t ex (men det är ju inte alltid så lätt alla gånger).

Annars kan man ju skicka med en del av resterna hem med gästerna i en folielåda, jaa...det finns en hel del som man kan göra med sina rester. Självklart så kan man ju frysa in också, och ha till ett annat tillfällle.


Jahaja, vad visade vågen den här veckan då jag ställde mig på den? Mnja, jag vet inte om jag kankse var sådär jätteglad...fast och andra sidan så visade den 63,0 kg vilket resulterade i +/- 0 kg...så det får jag väl ändå vara nöjd med, eftersom jag eller både jag & Marie hade det i våra tankar på varför det inte hade blivit en minus.

Och neej, inget som jag tänker skriva om här...och inte tala om senare heller!


Mmm, och visst fick jag betala en Veckoavgift denna veckan med. Eftersom jag fortfarande inte håller mig inom ramarna, fast det tänker jag minsann göra till nästa vecka!









     

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards