Alla inlägg den 7 september 2016

Av Hanna Boman - 7 september 2016 23:28

Ikväll så tog jag busslinje 3 ut till Hässlegården och jag kunde ta 3:an från Varvet vilket kändes hur bra som helst (bättre än att hålla på o byta, som det oftast var tidigare...men just den här 3:an var en Snabbuss dessutom och gick inte som man heller är riktigt van vid)!

Där träffade jag sedan Lovisa, hon kom och mötte mig vid busshållplatsen.

Och vi satt ute på altanen o åt middag (Flygande Jakob & ris & harico verts) vilket var riktigt gott, första gången jag åt Flygande Jakob på väldigt länge!

Javisstja, när vi kom hem och öppnade dörren så blev jag "lite" utskälld av Nicko.

Men sedan så gick det ju jättebra, jag vet ju inte riktigt om det var mig eller Rolle han skällde på...hehe!




   



 




     

Nicko ligger o myser innanför ytterdörren

 

 

 

 


TACK kära Lovisa för denna mysiga kväll!

  


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards