Alla inlägg den 5 september 2016

Av Hanna Boman - 5 september 2016 12:25

Och neej, det har inte varit någon Konfirmationshögtid idag (måndag)...men vi hade det då igår (söndag).

Det var bara jag som inte satte mig ner och uppdaterade något igår, brukar ju definitivt aldrig höra till vanligheteterna...men nu har det hänt!

Ett gäng på fyra konfirmander har varit i kyrkan och läst nu ett år. Inte någon som jag kände sådär direkt, men det var ju en mycket fin konfirmationsakt!


Jag tror nog att bilderna får säga mera, för jag vet tyvärr inte vad jag ska skriva.




 

Ett drama spelades upp ifrån en bibeltext...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nattvarden

 

 

 

 

 

 

 

 

Predikan: Violet Andersson

 

 

 

 

 

 

 

 

Kyrkkaffe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards