Alla inlägg den 17 augusti 2016

Av Hanna Boman - 17 augusti 2016 22:59

Ikväll så har det varit ännu en Cafégudstjänst i kyrkan, där Björn Pettersson pratade och sjöng.

Jepp, det var han som höll i trådarna den här kvällen...vilket han gjorde mycket bra, som alltid.

Man blir alltid lika glad av att höra honom både tala & sjunga, åtminstoner blir jag det. Jag kan ju inte tala för alla

andra som var där nu ikväll, eller har hört honom tidigare, Hehe, så är det ju bara!


Eftersom det var en Cafégudstjänst, så behöver det ju vara lite fika också förstås...eller hur?

Och visst var det så även denna kväll!




 

Björn Pettersson





   


 











   

Av Hanna Boman - 17 augusti 2016 13:42

Eftersom jag inte var hemma igårkväll, så har jag nu fått se den här säsongens sista Allsång på Skansen via SVTplay. För jag hade ju bestämt mig redan efter första programmet, att det skulle bli och följa varje program denna sommaren, tjoho!

Och det har jag ju verkligen gjort, första sommaren på väldigt länge...måste jag nog också säga!



 

Sanna Nielsen

 

 

 

 

   


Lill Lindfors & John Lundvik

 

 

 

 

Tensta Gospel Choir

 

 

 

 

Zara Larsson

 

 

 

 


Sanna Nielsen har ju varit en fantastiskt bra programledare

för detta programmet!

  





 

 

 

 

 

 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards