Alla inlägg den 22 juli 2016

Av Hanna Boman - 22 juli 2016 23:57

Ikväll så har det varit Lovsångsgudstjänst med Nattvard Tältkyrkan ute på Olsängsgården.

En väldigt fin & bra gudstjänst, med en fantastiskt predikan av Mikaela "Micki" Tersmeden.

Självklart så sjöng ju Skärgårdlägerkören också, och nu efter att ha varit på en och annan gudstjänst under veckan...så börjar man nu känna igen en del av sångerna, hehe!

Nejdå, jag har ju inte varit med varje dag...men det känns nog lite så ändå faktiskt!


Ikväll fick var det Nattvard också, med lovsångsteamet som ledde oss i lovsång!



 





 

Predikant: Micki Tersmeden

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 






Av Hanna Boman - 22 juli 2016 15:23

Oja, visst satte jag mig på cykeln för att cykla ner till Hoglands Park och se vad ett Flex-pass är för något.

Jepp, just sån har ju jag varit även denna sommaren...att ta mig ner för och se vad en del av passen där nere verkligen är för något.

Hepphepp, och det bästa av allt är ju lite skönt i alla fall...att "ett sånt här pass" skulle jag inte heller kunna klara av!

Passet idag var väl inte heller så roligt att titta på egentligen, för det var ju inget så kallat "go-go-go - pass"...med en massa fart i.

Men ändå rätt okej att kolla på, idag så spelades det ju musik också...som gör det betydligt mer motiverande att sitta kvar och titta!

Jepp, idag så var det då Friskis & Svettis som körde dagens pass...det gör ju också det lite roligare, eftersom jag är ju där själv och tränar. 

Men hon som hade passet kände jag inte till, fast ett helt okej att få kolla in!







                



   








Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards