Alla inlägg den 21 juli 2016

Av Hanna Boman - 21 juli 2016 23:07

Ja just det jag, anledningen till att vi åkte ut till Kristianopen ikväll var ju för att Skärgårdlägret var där och hade lite goo & gungig gospel!

Vi hittade lite annat "löstsläppt" folk där ute också, t ex Magdalena & Hans.




   



 

Predikant: Jimmy Andersson

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 21 juli 2016 22:49

Jaa, idag så blev ajg hämtad här hemma av Stina & Ola...för att åka ut till Kristianopel en sväng.

Mnja, det fanns ju en och annan anledning till det förstås...men det tar vi i nästa inlägg, hehe!

En fin och ljuvlig kväll där ute helt klart, en helmysig kväll!


Innan vi skulle ta oss dit som var planerat, så gick vi till Café Sött & Salt för att ta en varsin mjukglass och jag valde strössel på min med...hackade nötter. Gott! (årets första mjukglass för mig)






 











 




Av Hanna Boman - 21 juli 2016 22:49

Jaa, idag så blev ajg hämtad här hemma av Stina & Ola...för att åka ut till Kristianopel en sväng.

Mnja, det fanns ju en och annan anledning till det förstås...men det tar vi i nästa inlägg, hehe!

En fin och ljuvlig kväll där ute helt klart, en helmysig kväll!


Innan vi skulle ta oss dit som var planerat, så gick vi till Café Sött & Salt för att ta en varsin mjukglass och jag valde strössel på min med...hackade nötter. Gott! (årets första mjukglass för mig)






 











 




Av Hanna Boman - 21 juli 2016 17:20

Idag så har Mormor & jag & Eivor & Martin varit hemma hos mamma en sväng för att äta en varsin Landgång & cider

Och den här gången var jag först på plats, hehe...händer väl inte så ofta!

Men den här gången i så fall kunde jag ju bara ha sagt:

"Ptja, det är ju så att när man bor så nära, då tror man att man all tid i världen!"


En god Landgång var det och även att dricka lite cider till!

Lite senare, eller vara en timme senare så blev det kaffe & wienerbröd. #eftermiddagsfika

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards