Alla inlägg den 16 juli 2016

Av Hanna Boman - 16 juli 2016 20:14

Jaaa, vad ska man säga egentligen?

Och visst stämmer det, att jag fick vara med om världens allra bästa överraskning vid lunchtid idag.

För då ringer det på dörren här hemma och jag öppnar ju förstås, och underar ju vem detta kan vara som kommer just NU!

Men utanför dörren står Carro & Micke & Lovisa & William, och jag trodde ju inte att det var sant!

För detta har vi ju bara pratat om (Carro & jag) lite pö om pö, sådär både via telefon o sms fram och tillbaka många gånger...och även idag så fick jag ett sms på förmiddagen om frågan ifall jag var hemma idag under eftermiddagen.

Så då ringer jag upp, men inte alls i min vidaste fantasi trodde ju jag att de var här i stan och skulle komma hit!

Efter lite snack med Carro ute på balkongen, så tog vi oss till Marinmuseum/Skeppsgossen för att bl a få oss lite mat...sen gjorde vi ett besök på Marinmuseum också förstås.

Hehe, det var ju till och med så jag gick och sa: "Nästan så man känner sig lite som turist i sin egen stad idag!" 





Raggmunkar & bacon & lingonsylt

stekta kroppkakor & sallad

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

Nejdå, tro inte att dagens tripp var färdig här inte...för sedan fortsatte vi våran roadtrip ut till Sturkö/Tjurkö, för vi ville se och höra lite havsbrus också (...och sånt för man väl inte uppleva här i stan, höhö)

Men där utifrån såg vi stan och sen såg vi skärgårdsbåten Wittus på tur också.





 

Möcklöbron





 

Carro & Micke

Lovisa & William




Hehe, sedan så blev det ju ännu en tur in till stan igen och då avslutade vi dagen med ett besök på Glassiären.

Jag valde två smaker & mjukglass (irishcream & mandelbiskvi), väldigt gott...men jag orkade inte äta upp allt, oups!





 






 




TACK bästa Carro & Micke & Lovisa & William

för dagen idag! 

 





#dethärkommerjaglevapåväldigtlänge

 

 

 

 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards