Alla inlägg den 5 juli 2016

Av Hanna Boman - 5 juli 2016 00:10

Yes, och så har jag varit till Habiliteringen även denna dag...jodå, jag kan väl nästan titulera mig som "stammis" där nu va?

Känns som om jag är där väldigt ofta nu igen, hehe!

Idag så var det ju då igen för min halvdumma & onda höft, men idag hade jag inte ett dugg ont innan jag tog mig dit.

#litelagommysko

Men har varit den sista tiden "ont varannan dag" typ.

Och idag så fick jag nålar i mig på vissa ställen i kroppen (akupunktur). Inte jättemånga nålar, men det var ändå sex stycken.

När jag förra veckan mailade till sjukgymnasten och berättade ur min höft/ljumske brukar bete sig, så fick jag ett svar o kallelse via mail. Och i svaret blev det "att vi skulle påbörja akupunktur redan nu, plus tejpning för och se ifall det kan ge effekt". Men idag så blev det inte någon tejping, utan kommer väl få bli nästa gång istället.




   

Här ligger jag med en nål i vadera handen, 

och även en i huvudet...men den syns inte

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        


Habiliteringen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards