Alla inlägg den 21 juni 2016

Av Hanna Boman - 21 juni 2016 23:43

Men ojoj, vad är det för en dag idag egentligen? Joo, det är ju för sjutton bara tisdag och jag har varit till ViktVäktarna alla redan. Mmm, men det är ju för att Stina inte har öppet på fredag för att det är ju Midsommarafton då...så enkelt är det ju och inte svårt att räkna ut alls va?

Sen så känns ju detta inlägget lite roligare att skriva också, trots att jag fick betala en Veckoavgift den här veckan också...men det tar vi ju i slutet av inlägget som vanligt.

Denna gången handlade mötet om "Håll koll på maten i Midsommar" + så tar du hand om resterna.

Ett bra möte kort och gott!

Och vad talade vågen om då jag ställde mig på den då, eller vad visade den? Jodå, som jag skrivit tidigare så fick jag ju betala en Veckoavgift igen...inte alls så ovanligt va, eller hur?

Men vågen stannade på 62,2 kg som då resulterade i -0,5 kg. Så jag får ju vara nöjd med att det blev ett MINUS i allla fall, vilket jag är också. Men den kunde väl ha stannat på 62,0 prick så skulle jag ju fått slippa betala den där "usla" Veckoavgift på 130:-. 

Fast jag är nöjd att det var ett minus, för den här gången var det ju inte en hel vecka heller.

Stina sa till mig: "Bra där..."

Jag svarade: "Mmm, men det är ju för att jag inte har ätit nåt under dessa dagarna..."

Sen då jag hade betalt, så sa jag: "Aja, det var ju ett minus i alla fall...så jag kan ju vara lite glad i alla fall..."

Så bra jobbat dessa dagarna nu då Hanna, för det blev ju ett minus trots allt...








 






Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards