Alla inlägg den 15 juni 2016

Av Hanna Boman - 15 juni 2016 22:33

Ikväll så har det varit en väldigt trevlig Ledarfest i kyrkan, med god mat och trevligt sällskap förstås.

Maten bestod av:

 

 

Potatissallad & Pastasallad &

Varm potatissallad & Fläskfilé &

Kyckling på spett & Sparris med skinka &

Meloner & Kiwi & Bröd & Ost 

 


Ledare var det ju då från Söndagskul & Barnkören & Babybom & Scout & Fredax och sedan var ledamöter från MU också inbjudna förstås!

Njaej, nu vet jag inte hur många vi var exakt ikväll...men vi var en tapper skara och vi hade en trevlig kväll tillsammans...fast spelar ju desto mindre roll va? Jepp, jag tror ju inte det i alla fall.

Men efter vi hade ätit så var det dags för lite lekar inne i scout-lokalen, svårt och definiera på ved det var för några lekar...men spelar nog ingen roll här heller va?

Nope, jag tror inte det i alla fall!



Sen så var det ju tid för lite efterrätt och då serverades det Rabarberpaj & vaniljsås & kaffe.

 

 


Efter det så blev det lite utdelning av lite "söta gubbar" och det fick vi alla ledare där det stod "Du är värdefull".

Eeeh, bild på min lilla gubbe kommer nog imorgon!


Så var det andakt inne i kyrksalen där vi sjöng en och annan sång.

Sen så höll Hampus Flyman i andakten!


Nämen då, inte nog med det...för sedan var det även dags för lite tårta & kaffe också!




TACK alla för en oförglömligt trevlig kväll! 







   





 



 










 



   











Av Hanna Boman - 15 juni 2016 12:34

Jajustja, idag så fick jag ta mig ner helt alena till Varmbadhuset för min present som jag fick då jag fyllde år i mars.

Och ja, jag fick ju då presentkort på en helkroppsmassage från en del av skäkten.

Detta var min absolut första massage nånsin och jag tyckte det var SÅ underbart skönt, jag låg ju även här och nästan somnade vid vissa tillfällen. Glömde helt bort tid och rum för en stund där.

En helt underbar timma att bara få njuta!


Och även detta är ju verkligen någonting man aldrig får för sig att ge sig själv,

så helt enkelt en väldigt bra 40-årpresent! 



TACK så mycket

Eva Lars

Johan Kristina & Samuel Joel

Maria Niclas Lovisa Axel Stina

  

 

 

 

 

 

 

   

Fram-googlade bilder

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards