Alla inlägg den 10 juni 2016

Av Hanna Boman - 10 juni 2016 23:10

Jepp, jag har ju varit till Viktväktarna idag då det är fredag.
Men jag kan ju inte säga att jag är så väldigt glad över viktresultatet, åååh! :(
Jaa, vad ska man säga?

Vad handlade det mötet om idag då? Jo, det pratades om hur man tränar...eller hur man gör för att få framgångar med sin träning och om man vill utöka med mer än vad man gör idag.
Jag för min del tränar ju på gym plus att jag cyklar också, och det tycker jag räcker för min del i alla fall. Jaa, sen är det ju även att jag är ute och går också förstås.
Så helt lat är jag ju inte, hehe!

Jaha, och nu så ska jag komma med vad mitt viktresultat visade idag...även om jag inte riktigt är sugen på att skriva det, men har man en gång börjat...så är det väl bara att fortsätta. ;)
Mmm, så idag stannade den usla vågen på 62,5 kg som resulterade i +0,7 kg och det fick ju bli ännu en betalning av Veckoavgift på 130:-
Jag vet snart inte vad jag ska göra åt detta, vill ju gå ner i vikt och stanna där jag ska vara.
Punkt slut!





 

Av Hanna Boman - 10 juni 2016 16:54

Jepp, nu så har jag äntligen blivit med en mini iPad och som jag har längtat (nja, så mycket har jag väl kanske inte längtat...men jag har nu länge velat ha en mini iPad istället.

Hehe, förra veckan så ringde de till mig från Mobilizera och talade om att min bindningstid på iPad Retina snart var på väg att gå ut. När jag för två år sedan gjorde en beställning via nätet, så blev det helt uppåt väggarna fel egentligen och då fick jag istället en iPad Retina.

Men nej, den har inte varit så dum ändå...men det blev helt fel i beställningen helt enkelt.

Så nu då när de ringde mig förra veckan, talade jag om att jag ville ha en mini iPad den här gången.

Jag kommer nog känna mig mer bekväm med en mini iPad, om man t ex ska ha den med sig så är det betydligt lättare att ha med sig i väskan.


Hör nu noga på här kära vänner, jag har inte tid med någonting annat för ett bra tag...så snälla stör mig inte! 






    

iPad mini 3

 

 

 

 

 

iPad Retina

 

 

 

 

 

 

 

     

i

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards