Alla inlägg den 1 juni 2016

Av Hanna Boman - 1 juni 2016 22:11

Hehe, tror ni att jag var färdighandlad efter att jag varit inne på eztrad idag...eller?

Nepp, men så var icke fallet...för jag har gått och sucktat på ett par trekvartsbyxor till inne på Flash ganska länge NU.

Och när jag ändå var lite i shoppartagen idag tydligen...så fick det bli till att inhandla dessa också.



Alltså egentligen vet jag väl inte om jag var sådär i shoppartagen, men jag ville ju verkligen ha dessa byxorna med.



#ettparrosatrekvartsbyxor

#jaggillarrosa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Hanna Boman - 1 juni 2016 21:52

Javisst, jag har ju gått förbi den här affären så många gånger...men aldrig tagit mig in där förrän idag då. Och det var ju bara för att titta lite på något nytt. 

Hmm, tänkte väl bara för att kika lite...men inte handla något.

Fast var ju helt okej priser, så då fick det bli ett linne & ett par trekvartsbyxor.


#jaggillartrekvartsbyxor

#premiärbesökförmigpåeztrad

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards