Alla inlägg den 14 maj 2016

Av Hanna Boman - 14 maj 2016 20:30

I eftermiddags så var det sista dagen för Tältkalas i Lyckeby i Biblioteksparken men sammanhängande Sommarfest och då avslutning för barnen i Pingstkyrkan.

Men den här dagen så var det ju då inga lekar en timme innan själva Tältmötet började klockan 15. Utan vi tog oss plats inne i tältet och inväntade starten av det hela.

Barnkören Joyful sjöng några sånger idag, en del hade man ju hört av sångerna och andra kända man väl igen...hehe, åtminstonde var det så för mig.





     






 

Barnkören Joyful

 

 

 

 

 


Och även den här dagen var ju trevlig på alla sätt och vis, med allsång & sketcher & "barnbidrag" där barnen få komma fram och göra någonting och efter det så får de sig en knapp att sätta på sin tröja t ex (alltså en knapp med nål på baksidan...och då står det någonting på de knapparna också).





TACK alla för två trevliga dagar ute på Tältkalas (jag var med två av dagarna)







 









        





 

 



 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards